Ei bine, oferta lui Ford Racing este mai bogata de-acum cu doua produse: nimeni altele decat V8-urile lui Mustang GT, respectiv Mustang GT500.
Primul este dovada vie a faptului ca Ovalul Albastru a incetat sa mai foloseasca jumatatile de masura, propulsorul de cinci litri alintat “Coyote� fiind la fel de modern, puternic si eficient ca oricare alt agregat fabricat in Europa. El produce 412 CP si, in versiunea de baza – pret de achizitie 6.999 de $ –, este livrat de Ford cu toate componentele, mai putin compresorul aerului conditionat si alternatorul; totusi, cine vrea ca ambalajul sa contina inclusiv setul de cabluri si computerul de management, trebuie sa transfere in conturile lui Ford Racing o suma cu 1.499 de $ mai mare.
In ceea ce-l priveste pe fratele mai mare al lui “Coyote�, acesta este inca o data si jumatate mai scump – pret de achizitie 20.999 de $ –, insa si performantele sunt altele: gratie sistemului de supraalimentare cu compresor mecanic si cilindreei superioare cu 0,4 litri, el dezvolta 550 CP si 691 Nm. In plus, cilindrii micii uzine cu bloc din aluminiu sunt tratati cu plasma, astfel incat ea poate fi “forjata�, teoretic, fara teama de a asista la spectacole grotesti.
Teoretic…