Mai curios e faptul ca suedezilor le-a luat atata timp sa se gandeasca la o asemenea masina, in conditiile in care, fara ea, obiectivul de crestere a vanzarilor pana la 800.000 de unitati anual poate ramane doar un vis frumos.
Ca sa-ti dai seama de ambitiile nordicilor, iti spunem doar atat: cele 800.000 de vehicule visate de Jacoby reprezinta mai mult decat dublul vanzarilor din 2009, an in care Volvo a reusit sa instraineze doar vreo 350.000 de autotursime. Sigur, producatorul scandinav are timp pana in 2020 sa atinga o asemenea performanta, insa noul hatch – impreuna cu viitorul C30 – va trebui sa ne dea pe spate chiar si in conditiile in care va activa alaturi de noile compacte Audi, BMW si Mercedes.
Asul din maneca lui Jacoby este China, piata unde fostul presedinte al diviziei americane Volkswagen spera sa vanda circa 250.000 de unitati anual. El pariaza si pe o renovare totala a imaginii brand-ului suedez, posibila prin lansarea catorva modele apartinand claselor superioare.
“Trebuie sa ne focusam pe lux. Nu cred in cuvantul