In schimbul celor 41.860 de euro echivalenti, Hyundai iti livreaza un penthouse pe roti de 5,14 lungime si peste trei m ampatament, dotat cu tapiterie din piele, insertii din lemn natur, scaun cu masaj pentru sofer, scaune spate cu multiple ajustari si perdelute cu actionare electrica. Si de-abia ne-am incalzit…
Arunca inca 6.500 de $ (aproximativ 4.700 de euro) pe “tejghea� si coreenii vor suplimenta potul cu un set de scaune individuale in locul banchetei spate (cel din dreptul soferului cu functie de masaj)?, un sistem de entertainment cu monitor de opt inch, un frigider ascuns in consola posterioara si un capac de portbagaj cu actionare electrica.
Inutil de mentionat ca mastodontul cu motor V8 de 4,6 litri si 385 CP este dolodora de gadget-uri de ultima ora, dintre care mentionam doar cruise control-ul inteligent, sistemul audio surround Lexicon de 608 wati si, bineinteles, iPad-ul Apple ce tine locul manualului de utilizare.
Teoretic, Equus are toate sansele sa reuseasca acolo unde Phaeton a dat-o (grav) in bara. Practic, daca nici macar o masina de lux cu emblema proletara, dar aproape jumatate din pretul unui Mercedes S-Klasse similar echipat nu va vinde, probabil ca restul lumii ar trebui sa-si noteze asta undeva: atari planuri n-au nici o sansa…