Noul GT al companiei din Maranello va debuta la Salonul Auto de la Geneva si va avea sub capota un motor V12 de 6,3 litri, capabil de 670 CP.
Impresionantul propulsor va catapulta masina pana la 100 km/h in doar 3,7 secunde si o va ajuta sa atinga o viteza maxima de 335 km/h, insa cu asemenea lucruri suntem aproape obisnuiti; mai interesant, bunaoara, ni se pare faptul ca bolidul italian – nume de cod 151 – va ascunde un sofisticat sistem de… tractiune integrala! Potrivit zvonistilor, acesta integreaza un diferential ce va transmite o parte din cuplu rotilor din fata, ori de cate ori se inregistreaza o pierdere a aderentei.
Povestea, insa, nu se termina aici: noul Ferrari va functiona in modul 4×4 doar la viteze de peste 145 km/h, in restul timpului el fiind un Grand Tourer clasic cu tractiune spate.
Ferrari 151 – nu ne injura, chiar nu stim ce nume va primi – se va mai lauda cu o cutie de viteze cu sapte trepte si un design inspirat dupa cel al lui 458 Italia, exceptie facand posteriorul ceva mai… practic. Nu ne deranjeaza, atata vreme cat nu va semana cu un fund de combi.