micutmotor V8 Hemi de 6,4 litri cilindree montat sub capota noului Chrysler 300 C, care va fi disponibil in showroom-urile americane incepand cu toamna acestui an.
Inginerii care se ocupa de acest model, aflat inca in faza de dezvoltare, s-au concentrat puternic pe functionarea motorului in zona turatiilor medii, in ceea ce priveste momentul motor, pentru a creste elasticitatea motorului. Galeria de admisie activa si sistemul de distributie variabila ajuta motorul sa ofere un moment motor mare la turatii joase si optimizeaza puterea maxima.
In cifre seci, aceste lucruri se traduc printr-o valoare a momentului motor,la 2900 rpm, mai mare cu 109 Nm.
Nu s-a comunicat timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h, dar se estimeaza ca va fi mai mic de 5 secunde, iar viteza maxima calculata va fi de aproximativ 280 km/h, aproape de cei 282 km/h ai lui Cadillac CTS-V, care este, in prezent, singurul model american capabilsa se bata de la egal la egal cu BMW M5, Mercedes-Benz E63 AMG si Audi RS6.
Pe langa performantele de racheta balistica, Chrysler vine si cu o latura economica/ecologica.
Consumul de combustibil se estimeaza ca va fi cu 25% mai mic decat cel inregistrat de modeul actual gratie sistemul de dezactivare a cilindrior in mers si a supapelor instalate pe traseul conductelor de evacuare a gazelor arse, care permit trecerea acestora direct prin amortizoarele de zgomot (tobele) intermediare si finale pentru a oferi un sunet si o impresie artistica demna de un big boy toy american.