Si totusi – cum se face ca nu e deja un best-seller?
Nu stiu daca ti-ai dat seama, dar am descris mai sus masina pe care s-ar bate orice european, din orice colt al UE-ului; totusi, el continua sa vorbeasca despre modele Golf si Jetta cu motoare diesel. Motivul este cat se poate de simplu: pretul.
La 36.050 de euro, omul iti comunica ca i-a parut bine de cunostinta, isi ia picioarele la spinare si nu se opreste decat in primul Passat diesel full-option intalnit in cale. Sau isi cumpara Golf-ul mai sus amintit si pastreaza restul pentru o vacanta in Caraibe.
Ei bine, situatia asta va mai dura pana in 2015, cand – cica – vom face cunostinta cu o noua generatie a lui Ampera. Care, spune Nick Reilly, va fi mai ieftina si mai aratoasa. “Speram ca prima masina (adica cea actuala, n.r.) sa se stabilizeze ca un lider de piata, astfel incat, mai tarziu, sa-i putem consolida pozitia cu o a doua generatie mai ieftina si mai expresiv desenata�, a declarat boss-ul lui Opel intr-un interviu acordat celor de la Autocar.
Ce inseamna “mai ieftina�, greu de zis; acum, un lucru e cert: cu asemenea preturi pe parbrizele “ecologicelor�, mai repede te lasi de fumat decat de “fumegat�…