La fel de rapida, la fel de rosie si cu un acoperis de tabla ce se pliaza cu voluptatea aruncarii unui sutien. Hai sa vezi despre ce este vorba.
OK, nu te astepta sa vorbim prea mult pe marginea acestui subiect, caci Ferrari “se pastreaza� pentru Salonul Auto de la Frankfurt. Pentru moment, e suficient sa stii ca, prin alegerea unui hardtop retractabil – apropo, acesta dispare in spatele soferului in vreo 14 secunde –, Ferrari a “economisit� 25 kg fata de cazul in care l-ar fi dotat pe Italia cu un acoperis din panza.
Greu de crezut? Nu si pana cand pui la socoteala masurile de siguranta care trebuiesc luate in cazul montarii unui “cort� deasupra habitaclului. Super, dar, inainte sa te bucuri, nu uita ca 458 Italia Spider ramane, err, un spider; ca atare, nu este exclusa supunerea caroseriei la un tratament de rigidizare, care, in 99% din cazuri, adauga kilograme in plus.
Evident, nimeni nu o sa remarce asta, asa ca masina va ramane acelasi supercar cu forme perfecte, in care poti avea “o conversatie normala la viteze de peste 200 km/h� (vorbele lor, nu ale noastre). Recunoaste, nici o femeie nu iti poate oferi asta…