poznaeste o versiune
Rpentru crossoverul Juke, cu, atentie, 520 CP…
Manevra este chiar simpla: se ia un Juke, se adauga un motor donat direct de GT-R (deci un 3,8 litri V6 supraalimentat prin turbina), se mai face un pic de loc sub capota cu un ciocan mai mare si gata, avem Juke-R.
Din pacate pentru cei ce incepusera deja sa se scarpine in carnetul de cecuri avem o veste proasta. Juke R nu se va produce in versiune de serie, urmand ca prin luna noiembrie Nissan sa prezinte doar doua exemplare, unul cu volan “normal�, pe stanga, si unul destinat celor ce circula pe partea gresita a drumului (am numit aici, desigur, Marea Britanie si actualele sau fostele sale dominioane).
Juke-R va avea desigur si tractiune integrala (provenita tot de la GT-R), iar asta ne face sa credem ca – desi japonezii nu au oferit deocamdata date tehnice sau cifre de performanta – masina se va situa tot prin zona unui sprint 0-100 km/h de 3 si un pic
secunde si o viteza maxima de 315 km/h.
Dupa cum spun cei din spatele dezvoltarii prototipului, Ray Mallock Racing (BTCC, Le Mans, Micra-R din 2003 etc), Juke-R este un GT-R ce poate merge pe aproape oriunde. Ok, mergeti voi prin padure cu monstrul, noi o sa stam pe circuit, numai sa ne dati masina un pic…