cel mai ambitios succesordin gama curenta a producatorului francez si vine sa aduca o evolutie spectaculoasa din toate punctele de vedere.
Identitatea vizuala se incadreaza in tendinta inaugurata de calandrul agresiv al lui 508, iar luminile de pozitie, precum si lampile stop sunt cu, evident, diode electroluminiscente.
Masa proprie este de numai 975 kg, noul model fiind cu 173 kg mai usor decat predecesorul sau.
Lungimea masoara 3960 mm (70 mm mai putin)m in timp ce inaltimea este de 1492 mm (10 mm mai putin).
In ciuda acestor diminuari dimensionale, ampatamentul a ramas acelasi si masoara 2540 mm.
Spatiul pentru bagaje are un volum total de 285 litri, fiind cu 15 litri mai incapator decat cel al lui 207.
Interiorul beneficiaza de tehnologii demne de 2012, noul citadin fiind disponibil cu un sistem multimedia cu touchscreen, computer de bord cu afisaj de mare contrast montat intre ceasurile indicatoare si un sistem de lumini ambientale.
Toate acestea sunt si motive pentru pretentiile de haute-clase
ale lui Peugeot.
Pentru inceput, noul 208 va putea fi echipat cu doua motoare pe benzina cu cilindreea de 1 litri si, respectiv, 1,2 litri care produc 75, respectiv 100 CP, suficient pentru o masina atat de usoara.
Micul motor de un litru va emite 99 g/km de CO2 si va consuma in jur de 4.2 l/100 km.
Pentru cei care prefera variantele diesel, oferta este mai bogata si cuprinde cinci motorizari, printre care si o versiune micro-hybrid
, cel mai economic dintre acestea avand un consum anuntat de aproximativ 3,4 l/100 km.
Vom reveni cu mai multe detalii.