Dupa recenta lansare a lui 500 L, Fiat vrea sa intre si in clasa SUV-urilor de buzunar cu viitorul 500X.
Colegii de la www.AutoExpress.co.uk adauga si alte detalii, precum faptul ca viitorul 500X va fi bazat pe o platforma derivata din cea a lui Punto.
Tinand cont de faptul ca actualul 500 este bazat pe platforma tehnica a vechiului Fiat Panda, presupunem logic ca ar fi mai simplu si ieftin sa plece de la vechiul Panda 4×4 care a devenit un etalon in clasa sa.
Pana si Posta Elvetiana a spus acest lucru cand a cumparat o flota intreaga de Panda 4×4, iar daca nici elvetienii nu au nevoie de masini 4×4, atunci nimeni nu are!
Despre motorizari se fac doar speculatii, dar credem ca marja de eroare va fi minima, cand se discuta despre aceleasi motorizari de sub capota lui Fiat 500L, adica pleiada de MultiJet-uri, precum si cele doua motoare TwinAir (1,4 litri,c are produce 93 CP, respectiv cel de 1 litru, TwinAir, care produce 104 CP).
Zvonurile spun ca vom vedea acest concept la Salonul Auto de la Paris, si ca va intra in productie in 2013.