Pana de curand, faimoasa curba nordica, aka “Nordschleife”, a circuitului Nürburgring, era locul de joaca preferat de constructorii europeni de modele sport si sueprsport.
Japonezii au intrat timid si au dat cateva palme dureroase marcilor consacrate, precum Porsche si Ferrari, urmati indeaproape de americani cu ale lor Corvette si Viper.
A venit vremea razbunarii pentru sud-coreeni.
Jigniti decade intregi pentru ca faceau masini cu performanetele unor ascutitori mecanice de creioane, acestia au strans taote biletelele ofensatoare, au memorat toate palmele si au decis sa faca un pas in fata.
Astfel, au adus nava-amiral, noul Genesis, pentru a parcurge circuitul sus-mentionat, cu toti cei 22810 m de curbe, ace de par si linii drepte pe care si-au lasat amprenta toti greii, in special cei teutoni.
http://www.youtube.com/watch?v=QrOUdJUOif4
Cu ocazia sesiunii de testare, sud-coreenii au subliniat faptul ca noul Genesis beneficiaza de un sistem de tractiune integrala, botezat HTRAC, capabil sa asigure un comportament dinamic similar oricarui sedan de lux german.
Pentru a reusi acest lucru, inginerii de la Hyundai au cerut ajutorul specialistilor Lotus, iar rezu
ltatele nu au intarziat sa apara.
La final, Hyundai anunta ca au intrat si ei in clasa producatorilor capabili sa ofere limuzine performante, dar va trebui sa asteptam datele oficiale.