Trebuie sa recunoastem ca Dacia Duster este un model reusit.
Nu este un monument inchinat esteticii, dar ofera cel mai bun “all-rounder” SUV din clasa sa.
Capacitatile de trecere sunt peste medie, consolele scurte permitandu-i sa inre in locuri greu accesibile majoritatii SUV-urilor actuale, garda la sol este generoasa, iar suspensia este mai mult decat OK.
Designul este unul reusit, pentru un model destinat pietelor emergente, unde designul este lasat la urma, daca ne gandul la Renault Symbol, Lada sau alte chestii cu patru roti ieftine.
Ajuns la jumatatea vietii, Duster vine cu un face-lift binemeritat, care se observa cel mai bine in partea frontala.
Farurile au fost redesenate, precum si calandrul, care are ornamente cromate.
Suporturile de pe acoperis au fost redesenate si ele, in timp ce partea posterioara a primit cateva accente cromate.
Pentru pretentiosi exista un nou model de jante, Dark Metal, cu diametrul de 16 inci.
Mai multe detalii vom avea odata cu dezvelirea oficiala de la Frankfurt, cand vom putea vedea si interiorul masinii.
Acolo credem ca vom vedea un interior redesenat pentru a primi consola multiemdia cu touchscreen disponibila la noul Logan.