Acasa » Stiri » Important la Frankfurt: Kia Niro

Important la Frankfurt: Kia Niro

Postat in 30 august 2013
/
Comments are off for this post

 

Cu siguranta nu vom vedea aceste usi in versiunea de serie

Cu siguranta nu vom vedea aceste usi in versiunea de serie

Nissan Juke a facut furori si se vinde mai bine decat apa intr-un oras din desert, iar acest succes comercial nu a trecut neobservat de catre concurenta.

Garda la sol marita si consolele scurte dau un aspect agresiv micului sud-coreean

Garda la sol marita si consolele scurte dau un aspect agresiv micului sud-coreean

Kia a pus la punc concept-car-ul Niro, care nu are, credem noi, nicio legatura cu firma domnului care are Dragonul Rosu si nici cu Robert. Robert de…

Kia Niro va fi un cross-over compact care va intra in lupta in segmentul B unde sunt deja suficienti jucatori pentru a genera o clasa in sine: Opel Mokka, Chevrolet Trax, Renault Captur, Peugeot 2008 si,e vident, taticul Nissan Juke.

Stopurile sunt montate in partea superioara pentru a le proteja in caz de impact

Stopurile sunt montate in partea superioara pentru a le proteja in caz de impact

Ar mai fi Mini Countryman, dar acesta este un produs premium si nu prea putem sa-l bagam la comparatie, tinand cont ca un astfel de model costa mai mult decat un Sportage.

Revenind la Kia Niro, avem de-a face cu un crossover capabil sa “atace mediul urban cu stil si tenacitate”. Adica e un fel de “vrem sa-i dam sah lui Nissan Juke”.

Toate lampile folosesc tehnologia LED

Toate lampile folosesc tehnologia LED

Acest concept a fost realizat de echipa de design din studioul european de design al sud-coreenilor, localizat in Frankfurt chiar, sub atenta indrumare a designerului-sef Gregory Guillaume.

Linia de design are tendinte de high-tech bio-design, cu forme fluide si atent studiate.

Toate lampile dispun de LED-uri pentru toate situatiile, iar aici speculam ca se va folosi sistemul de iluminare revolutionar instalat pe Kia K9,care dispune de faruri adaptive ce folosesc exclusiv diode electroluminiscente.

Plansa de bord este orientata spre sofer

Plansa de bord este orientata spre sofer

Interiorul este orientat catre sofer si ofera un sistem de comanda a cutiei de viteze foarte interesant: pe manerul cilindric dinspre sofer se afla un comutator deasupra franei de parcare.

Sistemul de navigatie dispune de un ecran foarte subtire astfel incat ne hazardam sa spunem ca va folosi tehnologia OLED, diode electroluminiscente organice, singura disponibila in prezent care poate fi folosita la fabricare ecranelor ultrausubtiri.

Scaunele sunt de fapt o bancheta ultra-ergonomica

Scaunele sunt de fapt o bancheta ultra-ergonomica

Ca un ultim detaliu, folosirea intensa a nuantelor de verde, precum si a esapamentului dublu, ne duce cu gandul ca motorizarea va fi una hibrida, probabil plug in.

Interiorul foloseste un minim necesar de butoane si un display cu tehnologie OLED

Interiorul foloseste un minim necesar de butoane si un display cu tehnologie OLED