Gata cu tensiunea, s-a lansat.
Am asteptat cuminti pe Youtube si am asistat la lansarea noului hatchback compact al companiei japoneze.
Dupa ce am permis calculatorului sa utilizeze microfonul, am aplaudat pentru a ridica cortina si am pus mana pe informatiile oficiale.
Nissan Pulsar se lauda cu cel mai mare ampatament din clasa sa, care masoara 2700 mm, in ciuda unei caroserii compacte, cu o lungime totala de numai 4385 mm.
Noul Nissan Pulsar foloseste platforma utilizata de Qashqai, X-Trail si Note si introduce, in premiera, pentru un automobil de clasa compacta, care nu face parte din categoria premium, sisteme demne de limuzinele de lux.
In functie de nivelul de echipare si de optiunile cumparate, noul Nissan Pulsar ofera acces cumparatorilor la cele mai noi tehnologii ce tin se siguranta activa si pasiva.
Practic, sunt disponibile toate sistemele instalate pe modelele din clasele superioare:
– Nissan Safety Shield – care, la simpla apasare a unui buton, monitorizeaza activ tot ce se intampla in jurul masini, acoperind toate cele 360 de grade;
– Forward Emergency Braking – franeaza automat la detectarea unui obstacol aflat in fata automobilului;
– Moving Object Detection – detecteaza si ia masuri de urgenta daca apare un obiect/animal sau om in fata automobilului, din lateral;
– Lane Departure Warning System – monitorizeaza traiectoria de deplasare si semnaleaza soferului ca a depasit limitele benzii sale de rulare fara sa fi folosit semnalizatoarele pentru schimbarea sensului de mers;
– Blind Spot Detecting System – detecteza prezenta obiectelor sau a altor automobile in unghiurile moarte;
Motorizarile disponibile, momentan, include un motor DIG-T pe benzina, cu cilindreea de 1.2 litri, care produce 115 CP. Acesta este secondat de binecunoscutul diesel, 1.5 dCi, care produce 110 CP. Anul urmator va sosi si un agregat de 1.6 litri, care produce 190 CP, utilizat deja de Juke.