specialeatribuite modelelor sale, cu nume precum
Ghost,
Phantomsi, mai nou,
Wraith.
Dupa ce s-au separat cele doua companii, Rolls-Royce a intrat in portofoliul BMW, in timp ce Bentley a ajuns la Volkswagen.
Bentley a lansat linia Continental GT Si Flying Spur, in timp ce Rolls-Royce a ramas cu linia Phantom.
Printr-o miscare a carei intentie era sa arate superioritatea Rolls-Royce, s-a lansat Ghost pentru a-l concura pe Flying Spur.
Bentley a jucat o carte tinuta bine in maneca si a lansat Mulsanne, un atac direct la Phantom.
Compania Rolls-Royce a fost astfel fortata sa intre in transee si sa devina urmaritor in lupta cifrelor de vanzari.
Norocul a fost de partea lor, deoarece sunt in pozitia de lider incontestabil in piata automobilelor de superlux, asa ca a fost usor sa inceapa dezvoltarea unui nou model.
Si, astfel, s-a nascut Wraith, care va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva.
Platforma tehnica va proveni de la BMW Seria 7 care va suferi numeroase modificari tehnice pentru a putea produce cel mai puternic Rolls-Royce din istorie
, conform celor spuse in comunicatul de presa oficial.
Dintr-o data ne-am trezit nerabdatori sa vina luna martie…