Botezat CLR 550 GT, acesta include obisnuitele elemente de dinamizare a designului, precum si un foarte probabil modul de crestere a puterii motorului despre care insa, deocamdata, nu se stie nimic.
Momentan, cel mai important lucru este faptul ca, odata iesit din mainile celor de la Lumma, noul Cayenne va afisa acel look din fata caruia te dai inainte sa auzi vreun marait.
Mult doritul efect va fi obtinut cu ajutorul capotei ventilate, calandrului redesenat, “buzei� aerodinamice integrate in bara de protectie fata, blocurilor optice cu tehnologie LED (pentru luminile de zi si ceata), extensiilor de bosaje si, nu in ultimul rand, masivelor roti cu jante de 23 de inch.
In spate, diffuser-ul aerodinamic si esapamentul cu evacuare tripla(!) pozitionat central vor aseza cireasa pe tortul lui CLR 550 GT, care, daca stam bine si ne gandim, chiar nu are nevoie de o crestere a puterii motorului. Atata timp cat vorbim despre Cayenne Turbo, bineinteles.