Scenariu SF? Nu si daca iesi in calea unui proprietar de G-Power Hurricane RR extrem de grabit.
Tunerul din Autenzell tine atat de mult la titlul de producator al celui mai rapid sedan din lume, incat il optimizeaza pe Hurricane chiar si atunci cand nu se afla nici o amenintare la orizont. Mai nou, stratosfericul M5 se lauda cu o viteza maxima pur si simplu naucitoare, de 372 km/h (cu 1km/h mai mare decat cea a lui McLaren F1), performanta fiind posibila gratie intenselor modificari aduse atat motorului, cat si trenului de rulare.
De exemplu, in urma instalarii unor compresoare mecanice cu debit marit (+25%), puterea agregatului V10 a ajuns la 800 CP – cu 50 CP mai mare decat cea a lui Hurricane RS. Cuplul atinge si el o valoare maxima respectabila, de 800 Nm, permitand masinii sa ajunga la 100 km/h in numai 4,35 secunde.
Cinci secunde mai tarziu, Hurricane RR rezolva si pragul celor 200 km/h, pentru ca, la 25,8 secunde de la startul cronometrului, sedanul sa depaseasca bariera celor 300 km/h.
De aici incolo, rotile cu jante de 19 inch diametru (cu un inch mai mici decat cele instalate pe Hurricane RS) trebuie sa se faca tot posibilul pentru a administra colosala forta a monstrului de sub capota, pe masura ce masina de 252.100 de euro se indreapta catre viteza maxima anterior mentionata.
Oare ce vor reusi sa faca din viitorul M5?