In plus, piata preparatorilor specializati in modele VW este supraaglomerata, asa ca nu e de mirare ca, in cele ce urmeaza, vom vorbi despre un Golf R de 315 CP.
Asadar, ultima creatie Mcchip are o putere cu 17% mai mare decat cea a masinii-donator, cuplul de 440 Nm, fiind superior, la randul lui, cu 26% (de la 350 la 450 Nm). Pentru cumulul de operatiuni necesare atingerii acestor performante, compania din Obergartzem isi taxeaza clientii cu doar 800 de euro; totusi, factura poate fi mult mai valoroasa daca doritorilor le pica cu tronc si celelalte chestii trecute in catalog.
De exemplu, suspensiile H&R umfla nota de plata cu 350 de euro, in timp adaugarea rotilor cu jante OZ Ultraleggera de 19 inch suplimenteaza totalul cu inca 3.190 de euro. Iar daca vrei si o verificare a masinii dupa instalarea componentelor, trebuie sa te scotocesti dupa alti 59 de euro.
Dezamagit? N-ai de ce: 4.500 de euro e un pret mic pentru a deveni star in cartier…