Alaturi de acestia, preocupati de “gadilarea� uzinelor multicilindru au mai fost si alti preparatori “generalisti�, din aceasta categorie facand parte si Wheelsandmore.
El este ultimul care a realizat ca monstrul twin-turbo instalat sub capota lui SL 65 AMG are mai multa forta decat lasa tunerul oficial Mercedes sa se inteleaga, drept pentru care a decis sa elibereze o buna parte din respectiva energie latenta. Dupa instalarea kit-ului (ce include o recalibrare a managementului electronic si montarea unei evacuari mai performante), agregatul de sase litri cilindree a ajuns la 697 CP si 1.150 Nm – cifre care pun intr-un con de umbra pana si performantele varului SL 65 AMG Black Series (acesta nu are “decat� 670 CP si 1.000 Nm).
OK, Brabus a obtinut si mai mult de la celebrul biturbo de 6,3 litri (800 CP si 1.420 Nm, mai exact), insa nu credem ca cineva intreg la minte ar putea “gratula� o asemenea masina cu termenul “Submotorizat�. Cel mult “Inutil�…