Cu ceva vreme in urma, am fost intrebat de un amic ce traia de ceva vreme in Japonia daca am auzit de japonezul ala care face Porsche de curse
.
Cu am stiut ce sa-i raspund si am cautat pe internet sa aflu mai multe, stiind doar numele, ceva cu Rauh
.
Am cautat, folosinf Google, evident, si am inceput sa sap. M-am minunat si am uitat treaba, pana de curand cand am citit despre el pe Jalopnik.com si am decis sa dam si noi mai departe.
Cand am citit numele companiei, RWB/RAUH-Welt BEGRIFF, ne asteptam sa aflam de un alt neamt care a inventat un uber-Porsche.
Am ramas surprinsi cand am aflat ca este vorba de un japonez pasionat de Porsche 911. Dar nu este vorba de orice Porsche 911…
Ci despre ultimul Porsche adevarat
pentru multi altii, printre care suntem si noi pentru ca este ultimul model dotat cu motorul racit cu aer care ne-a facut fericiti in copilarie cand urmaream cursele auto.
Intr-un micut atelier, Nakai-San este specializat in modificarea caroseriei modelului 993 cu body-kit-uri ultra-late.
Dupa ce se preda un 993 standard si un cec sau OP in valoare de aproximativ 18000 de dolari, clientul primeste un model unicat botezat cu numele sau capabil sa uimeasca privitorii din orice oras al planetei.
Afacerea a inceput intr-un mic atelier din Chiba-Ken, ajungand in prezent sa aiba ateliere in Japonia, SUA, Marea Britanie si Thailanda.
Kit-ul oferit de japonez include un spoiler frontal nou, bosaje gigantice pentru aripi, praguri laterale si un eleron mai mare decat o aripa de Jumbo-Jet, dotat cu prize pentru admisia aerului.
In oferta japonezului se gasesc elementr de suspensie, pentru lipirea 993-ului de sol, roti enorme si o gramada de alte elemente de personalizare, incepand cu sticker-e si terminand cu tricouri.
Partea cu tricourile nu am prea inteles-o, pentru ca nu credem ca cineva care are un Porsche 911 RWB/RAUH-Welt BEGRIFF ajunge sa mearga cu autobuzul sa-si etaleze tricoul…
Mai multe detalii le gasiti la http://www.rwb.jp/rauh_top1.htm