Gratie fanilor de pe www.bugattipassion.com am aflat de aceasta sedinta foto, sau prezentare privata, pentru ca intotdeauna exista vreun print sau magnat dornic sa-si adauge un asemenea trofeu in garajul, ticsit deja cu tot ce misca pe patru roti si preturi cu multe zerouri in coada.
Exista zvonuri conform carora conducerea companiei a primit aprecieri extrem de favorabile introducerii in productia de serie a lui Galibier.
Fiind, practic, echivalentul modern al legendarului Bugatti Royale, Galibier va fi animat de behemotul W16, cu o cilindree de 8.000 cm3, ce dezvolta o putere maxima undeva intre 800 si 1000 CP, care vor fi pusi pe asfalt cu ajutorul unei cutii de viteze cu 8 trepte (desi nu cred ca noua cutie de viteze cu 8 trepte din grup va rezista momentului motor de cap-tractor) si a unei transmisii 4×4.
Nu se stie inca pretul, estimat undeva intre 1.000.000-1.200.000 de
euro (cat trei Phantom sau Maybach), dar oricum va fi prea mare pentru muritorii de rand, deoarece Galibier va fi “cel mai exclusiv, elegant si puternic automobil cu patru portiere din lume�.