In centrul acesteia se afla o gama de produse formata din patru modele, fiecare dintre ele urmand a avea o durata de viata de aproximativ patru ani.
Asadar, in fiecare an, Ferrari va introduce pe piata fie un model nou, fie unul actualizat, stantat cu binecunoscutul logo “M� (de la “Modificato�).
Din punct de vedere structural, nomenclatorul va ramane neschimbat in viitorul apropiat, italienii planuind sa vanda, ca si pana acum, doua modele “versatile� (precum 612 Scaglietti si California) si alte doua “extreme� (in genul lui 599 GTB si 458 Italia). Lor li se va adauga, odata la 10 ani, un supercar de calibrul lui Enzo, a carui aparitie va semnala un anumit numar de decenii scurse de la infiintarea companiei.
Asadar, ce vine dupa 458 Italia? Pai, spre finalul lui 2011, vom face cunostinta cu urmasul lui 612 Scaglietti, care va fi mai mare si mai spatios decat masina actuala (Doamne Fereste, nu cumva sa va ganditi la un coupe cu patru usi!). Apoi, in 2012, Ferrari va lansa inlocuitorul lui 599 GTB, ce ar putea avea si o versiune hibrid.
Aceasta nu va ajunge in showroom-uri mai devreme de 2015, insa, atunci cand o va face, are toate sansele sa devina oaia neagra a familiei. “Construim modele hibrid pentru ca, altfel, nu ar mai exista Ferrari. Suntem obligati de legile cu privire la emisiile poluante si consumul de combustibil. Vom avea de imbunatatit si alte capitole, precum aerodinamica si masa proprie a masini, deoarece instalarea unei propulsii hibride nu va fi suficienta�, a declarat Felisa, vadit nemultumit de aceasta situatie.