Ultima dintre ele ne dezvaluie faptul ca suedezii vor lansa nu mai putin de cinci modele noi in urmatorii trei ani, cu versiunea combi a lui 9-5 in rol de lider al plutonului.
Asadar, cel mai spatios 9-5 isi va consuma debutul comercial in 2011, an in care, de altfel, vom face cunostinta si cu mult asteptatul 9-4X. Crossover-ul de dimensiuni compacte, var cu Cadillac SRX, va fi produs in Mexic si, spre deosebire de esecul numit 9-7X, va fi comercializat si pe piata din Europa.
Modelul-cheie al viitoarei game SAAB, 93, va fi introdus in 2012 si nu va avea aproape nimic in comun cu masinile GM, nici macar in ceea ce priveste tehnica. Clientii vor putea alege, ca si pana acum, dintre mai multe variante de caroserie, insa noutatea absoluta este reintroducerea versiunii hathback – o forma pe care nordicii au abandonat-o acum mai bine de 12 ani.
In sfarsit, in 2013, fanii SAAB cu buget (mai) redus vor saluta introducerea micului 92, care, in schimbul unui pret cu vreo 10% mai mare decat al unui MINI (masina va activa, totusi, intr-o clasa superioara), va pune la bataie excelenta platforma a modelului britanic si un design inspirat de originalul 92. Oh, da…