Iar acestui grup select i s-ar putea alatura cat de curand un al cincilea membru, daca sefii lui Lamborghini vor lua decizia de a-l produce pe Estoque.
Prezentat la editia trecuta a Salonului Auto de la Paris, Lamborghini Estoque a smuls suficiente aprecieri pozitive din partea publicului si a specialistilor deopotriva, incat firma din Sant’Agata sa ia decizia de a-l produce in serie; din pacate, italienii au intarziat sa dea un raspuns pozitiv, in principal din cauza recesiunii economice globale.
Acum insa piata auto mondiala pare a se stabiliza, dand inca o data sens existentei unei masini precum Estoque. Iar presedintele lui Lamborghini, Stephan Winkelmann, nu a intarziat sa toarne “gaz� in rezervorul fabricii de zvonuri.
“Un coupe cu patru usi ar fi foarte fezabil in aceste momente�, a sunat declaratia lui Winkelmann, care nu a precizat insa cand s-ar putea imbogati gama Lamborghini cu un al treilea model.
Nu conteaza: important este ca masina – ce s-ar plasa la fix, si ca pret, si ca performante intre Porsche Panamera si monstruosul Bugatti Galibier – ar putea fi dotata cu oricare din urmatoarele trei motoare: un V8 nou-nout, obligat sa lucreze in tandem cu un agregat electric, un V10 (identic cu cel de 5,2 litri si 560 CP instalat sub capota lui Gallardo LP560-4) ori un V12 (poate fi vorba fie despre propulsorul viitorului Jota, fie despre uzina de cuplu numita V12 TDI).
Avand in vedere adversarii directi – Mercedes CLS 63 AMG, Aston Martin Rapide etc – si pretul de cel putin 200.000 de euro, noi am miza pe o solutie cu cel putin 10 cilindri…