Se pare ca Subaru doreste ca trenul de rulare al lui “Toyobaru� sa ofere un compromis ideal intre confort si sportivitate, iar arhitectura lui Legacy – ce va fi modificata pentru a deveni una de tip motor fata/tractiune spate – este vazuta, actualmente, drept cea mai buna solutie.
In ceea ce priveste propulsoarele, mari noutati nu sunt: daca FT-86 va avea sub capota un agregat boxer de doi litri si aproximativ 200 CP, ruda sa mai “vanoasa� se va baza pe serviciile unei unitati ce va “scoate� 260 CP din aceeasi cilindree.
Ambele modele vor oferi transmisii manuale cu sase trepte (merci Impreza!), dar niponii au in vedere si cutii de viteze automate; din pacate, nici una dintre marci nu are in calcul echiparea masinilor cu tractiune integrala, considerata prea “costisitoare� la nivelul masei proprii.
Viitorul coupe Subaru isi va consuma debutul comercial undeva in 2013, urmand a avea un pret de baza de circa 25.000 de $. Start la economii…