Spre exemplu, motorul cu aprindere interna va avea o cilindree mai mare decat V8-ul conceptului, iar puterea totala a ansamblului agregat pe benzina/propulsor electric ar putea fi chiar mai mare!
In caz ca ai uitat, iti reamintim ca, in varianta actuala, Porsche 918 Spyder inseamna o masina de vreo 708 CP, cuplul fiind la randu-i suficient de mare incat sa-i permita un “salt� de la 0 la100 km/h in vreo trei secunde.
Asadar, bolidul se afla deja la granita dintre supercar si hypercar, o herghelie mai numeroasa nefacand altceva decat sa reduca si mai mult distanta dintre el si masini de calibrul lui Bugatti Veyron.
Ceea ce, evident, nu poate fi decat un lucru bun.
Revenind la sursa noastra de informatie, aceasta mai precizeaza faptul ca 918 Spyder nu va putea fi comandat cu transmisie manuala, cutia PDK ramanand singura optiune a clientilor.
De asemenea, constructia sa va ingloba mai mult aluminiu decat cea a conceptului (in special in partea frontala), iar oglinzile laterale ar putea fi inlocuite cu camere de luat vederi; din pacate, o versiune RS nu este planificata, ceea ce inseamna ca, daca vei dori mai mult de la 918 Spyder – naiba stie de ce ai vrea asta –, va trebui sa apelezi la unul din tunerii Porsche.
Apropo de Porsche, compania germana va fabrica, potrivit aceluiasi misterios membru al formului TeamSpeed.com, 1.200 de unitati 918 Spyder (in versiuni coupe si roadster), fiecare dintre acestea urmand avea un pret de 500.000 de euro.
Sa-i fie gura aurita…