Deocamdata, prima incercare a “tunerului� japonez este mai degraba una timida, plusul de putere inregistrat de G-Coupe dupa “tratament� fiind de doar 18 CP; totusi, succesul nu se masoara intotdeauna in cifre seci.
Iar cand spunem asta, ne referim in primul rand la designul exterior, care, in urma instalarii obligatorului kit aerodinamic, a devenit, din atragator, aproape irezistibil. Si sa nu uitam de componenta tehnica, care, desi bine ascunsa in spatele bosajelor dolofane, pragurilor laterale a la NFS Underground si jantelor de 19 inch, nu va intarzia sa iasa la rampa dupa “punerea� contactului.
Motor V6 de 3,7 litri, 348 CP si 374 Nm, suspensii fata cu 20% mai rigide decat cele de serie, sistemul de franare de inalta performanta si, cireasa de pe tort, un diferential cu patinare limitata – iata principalele elemente care-l vor diferentia pe G-Coupe IPL de oricare alt Infiniti in doua usi, inclusiv in ceea ce priveste pretul…