Veniturile companiei au crescut pana la 33,2 miliarde de $ in al doilea trimestru (31,5 miliarde in primul), in timp ce actiunile s-au evidentiat printr-o ameliorare cu 2,2 $ a valorii per unitate.
La nivelul diviziilor, cea americana s-a dovedit a fi performera exercitiului financiar, gratie in special unor modele de succes precum Chevrolet Equinox, GMC Terrain si Cadillac SRX; totusi, “The General� s-a bucurat de succes si pe pietele internationale, in special pe teritoriul Chinei (acolo unde, se pare, a dat lovitura cu Chevy Cruze si gama Buick).
Totul ar fi fost perfect daca si operatiunile europene ar fi urmat aceeasi partitura, insa GM Europe nu s-a simtit prea bine in ultimele trei luni: divizia de pe Batranul Continent a pierdut 200 de milioane de $. Totusi, sa privim jumatatea plina a paharului: asta inseamna cu 300 de milioane mai bine decat in primul trimestru…