Acasa » Stiri » Chevrolet Captiva facelift: primele imagini

Chevrolet Captiva facelift: primele imagini

Postat in 14 septembrie 2010
/
Comments are off for this post

Din cauza prejudecatilor pe care le nastem fata de SUV-urile americane – voi “atinge� si subiectul acesta intr-un editorial viitor, promit –, Chevrolet este nevoit sa incerce marea europeana cu “degetul� rahitic al lui Captiva; cu toate acestea, producatorul din Detroit nu are nici cea mai mica intentie sa se dea batut.

Drept dovada, iata primele imagini ale versiunii modernizate Captiva, pe care Chevy o prezenta “in carne si oase� la Salonul Auto de la Paris.

Tot-teren-ul va imparti suprafata stand-ului Chevrolet cu noul Aveo, varianta hatchback a lui Cruze si MPV-ul Orlando, asa ca nu-i va fi usor sa magnetizeze atentia vizitatorilor; pe de alta parte, chiar si aceste doua poze sunt suficiente pentru a sesiza ca lucrurile s-au mai schimbat pe ici, pe colo, prin partile esentiale.

Spre exemplu, intreaga parte frontala are un design inedit, farurile “incruntate�, similare cu cele ale noului Aveo, incadrand un calandru mult mai generos dimensionat (separat, ca si inainte, de o bara orizontala pe care odihneste logo-ul Chevrolet). Capota motorului a fost si ea redesenata, in timp ce pe aripile frontale si-au facut aparitia o pereche de “aerisiri� cu alt look.

Apoi este habitaclul: desi inca necunoscut majoritatii dintre noi, Chevrolet ne asigura ca el a suferit numeroase imbunatatiri atat la nivel calitativ si vizual, cat si in ceea ce priveste practicitatea (spre exemplu, inlocuirea franei de mana clasice cu una electrica a permis “saparea� unui nou suport in consola centrala, ce permite depozitarea sticlelor cu capacitatea de un litru).

Chevrolet Captiva facelift va merge pe mana unei game de motorizari cu doua propulsoare, oferite in trei versiuni de putere. Agregatul de 2,4 litri va reprezenta in continuare tabara celor pe benzina, dar va dezvolta cu 37 CP mai mult decat inainte (173 in loc de 136). De partea cealalta, noul doi-doi consumator de motorina are 15 cai in plus fata de vechiul motor inca din setarea de baza, in timp ce varianta de top, la cei 187 CP ai sai, pune intre ea si fosta unitate de doi litri nu mai putin de 37 CP.

Cum se traduce asta in plan real? Ramai cu noi si vei afla.