Acasa » Stiri » Range Rover Evoque: informatii noi

Range Rover Evoque: informatii noi

Postat in 22 septembrie 2010
/
Comments are off for this post

Range Rover Evoque nu este cel mai frumos SUV compact din lume, fiindca, din profil, arata de parca a cazut un pian pe el; de asemenea, nu este cel mai ieftin, deoarece costa minimum 45.000 de $.

Cu tote acestea, el poseda suficiente talente pentru ca hipsterii si “vedetele� din Cancan sa-l adore neconditionat, fapt care ne obliga sa tratam problema aparitiei sale intr-un mod cat mai detaliat.

Primul lucru pe care trebuie sa-l stii despre Evoque este faptul ca, desi joaca rolul mezinului in familia Range Rover, nu este sub nici o forma subpremium. Pielea scumpa si metalul natur sunt principalele ingrediente din reteta habitaclului select, cu tente de lux clasic, in care te vei simti cu atat mai bine cu cat vei alege un nivel de dotari superior.

Apropo de asta, sunt oferite trei echipari: Pure, Prestige si Dynamic. Prima este cea de baza, asupra careia nici macar comunicatul de presa nu insista prea mult; ca atare, trecem direct la Prestige. Care, in vorbele lor, se vrea a fi “apogeul in materie de lux a la Range Rover�. In traducere – accepta sa umfli factura cu multe mii de euro suplimentare si vei fi rasfatat cu un interior inecat in piele si un exterior dinamizat de prezenta rotilor cu jante de 20 de inch.

Nici cei carora le face cu ochiul dotarea “Dynamic� nu vor fi scutiti de o cheltuiala suplimentara, doar ca aceasta trateaza problema personalizarii lui Evoque intr-un mod diferit. In loc de eleganta primesti sportivitate, caroseria fiind “tratata� cu bosaje agresive, praguri evazate, culori contrastante pentru plafon si eleron si roti ultralate, cu jante de 19 ori 20 de inch.

Noroc ca agresivitatea din plan vizual nu va fi doar de ochii lumii, potentialul tehnic al micului Range Rover fiind pe masura incisivitatii designului. Motorul EcoBoost este principal “vinovat� de faptul ca Evoque va putea fi considerat “atletic� – din doi litri cilindree, acesta produce 240 CP –, insa sa nu uitam de suspensii: activitatea fiecarei roti va fi controlata de catre un complicat sistem cu amortizoare magnetoreologice, ce promite sa faca din tinuta de drum una de referinta in clasa SUV-urilor compacte.

Acum i-ati palariuta ecosez, fularasul alb si da fuga-n prima cafenea din Radu Beller, sa le spui si amicilor tai ce nu trebuie sa rateze la iminentul Salon Auto de la Paris…