Prima dintre ele ii vizeaza direct pe cei care nu-si doresc neaparat forta unui V8, referindu-se la faptul ca V6-le de baza de 3,5 litri va fi inlocuit de catre noul V6 Pentastar de 3,6 litri. Acesta dezvolta 305 CP si 363 Nm, plusul de putere si cuplu fata de motorul actual fiind de 55 CP si 24 Nm; totusi, nici macar asta nu-l va ajuta pe proprietarul unui Challenger entry-level sa aiba vreo pretentie in fata unui model cu opt cilindri.
Desi va avea doar cu sapte cai si 13 Nm mai mult decat versiunea din prezent, uriasul Hemi de 5,7 litri va fi, la cei 379 CP si 555 Nm, suficient de vanos incat sa justifice, chiar si in atari vremuri, prezenta unui pushrod “old-school�.
Si pentru ca orice tort are nevoie de o cireasa, Dodge a rezervat una al naibii de delicioasa pentru cei din grupul “Money is no object�. Pe scurt, motorul Hemi de 6,1 litri de pe versiunea SRT va lasa locul unui agregat de 6,4 litri, ce va trimite catre roti 475 CP si 623 Nm – asadar, cu 50 CP si 54 Nm mai mult decat actualul top-model V8.
PS: datorita unui intens proces de revizuire a trenului de rulare (supensii cu arcuri mai tari, frane imbunatatite, anvelope mai aderente etc.), “noul� Challenger promite sa fie una dintre putinele masini americane care nu se va face de ras pe un drum virajat.
Acum renunta la prejudecati si pune-l pe lista cu achizitii viitoare.