Nu este cazul acum, fiindca nemtii au luat deunazi o pauza de masa prelungita, in care au rezolvat, printre picaturi de supa, problema dezvoltarii unui kit pentru FIAT Punto Evo.
Lasand gluma deoparte, trebuie spus faptul ca interventiile asupra motorului au transformat masina in hot-hatch-ul care ar fi trebuit sa fie de la inceput, instalarea unitatii auxiliare de control PowerJet2 (419 euro) ridicand puterea la 160 CP (135 CP inainte). Consecinta? Acceleratia 0-100 km/h dureaza numai 7,9 secunde (8,5 secunde in cazul modelului de serie), iar viteza maxima este de 209 km/h (+9 km/h).
Acelasi modul PowerJet 2 este propus si pentru versiunea Abarth a lui Punto Evo, caz in care motorul de 1,4 litri si 163 CP ajunge la 184 CP; in plus, daca detii un Punto diesel, Novitec este bucuros sa-ti prezinte avantajele modulului Powerrail 5, care costa numai 335 de euro si se instaleaza in cateva minute. Spre exemplu, cel mai “vanos� consumator de motorina din gama micului FIAT, MultiJet-ul de 1,6 litri, ajunge de la 120 CP la 144 CP si de la 320 Nm la 356 Nm.
Sigur, cu cat o sa-ti doresti mai multe produse din catalogul Novitec, cu-atat “scorul� final al unui Punto Evo preparat in Stetten va fi mai mare (de exemplu, fiecare din cele 26 de tipuri de evacuari costa 200 de euro, in timp ce setul de jante de 18 inch umfla factura cu 1.310 euro); pe de alta parte, proverbul “Obrazul subtire cu cheltuiala se tine� nu se potriveste nicaieri mai bine ca in lumea tunerilor.