Ei bine, la Paris, delegatia fabricantului din Ingolstadt a prezentat conceptul din imagini, a carui forme simple, interior minunat prin simplitatea designului si motor de 408 CP ne aduce aminte de vremurile in care Ur-Quattro facea legea in Campionatul Mondial de Raliuri.
Inutil de precizat ca herghelia dezvoltata de propulsorul turbo cu cinci cilindri in line este calauzita spre toate cele patru roti via un sistem de tractiune integrala de tip quattro, a carui setare 40:60 anunta un temperament destul de jucaus pe viraje.
Ceea ce nu lasa sa se vada caroseria acestui coupe indesat este faptul ca o buna parte din componentele sale provin de la Audi RS5, insasi platforma tehnica fiind o versiune scurtata a celei de la baza aprigului coupe 2+2 (ampatamentul este mai mic cu 15 cm, iar inaltimea inferioara cu 4 cm).
Fata de RS5, Quattro Concept este totusi mai usor cu jumatate de tona, eliminarea din calcul a pantecosului agregat V8 si implementarea unor solutii traditionale de reducere a maselor (precum scaunele sport de numai 18 kg greutate sau capota, hayonul, bumper-ele si spoilerele din fibra de carbon) facand din masina un luptator de la categoria pana: ea cantareste fix 1.300 kg.
Te mai mira ca prinde suta in 3,9 secunde? Nici pe noi.