Tocmai de aceea, in 2014, vom asista la premiera unui sedan de lux cu un look rapitor, pregatit sa ofere o alternativa indivizilor plictisiti de aura martiala a trio-ului Mercedes S-Klasse/BMW Serie 7/Audi A8.
Masina va avea la baza arhitectura tehnica a lui Rapide, insa va fi mai lunga pentru a acomoda o bancheta spate foarte confortabila (se va acorda o atentie deosebita spatiului destinat capului si picioarelor).
Una peste alta, viitorul Maserati Quattroporte va avea mari probleme inca de la debut, mai ales ca, in afara designului lasciv, Lagonda va incorpora si o tehnica de varf: in compartimentul motor va fi montata o versiune modificata a agregatului V12 de sase litri, capabila sa dezvolte peste 500 CP (se anticipeaza un 0-100 km/h in mai putin de cinci secunde si o viteza maxima de 300 km/h).
Evident, suspensiile masini vor fi setate astfel incat sa deranjeze cat mai putin fundurile milionarilor, desi, mai mult ca sigur, va exista un buton sport care sa puna in valoare potentialul uzinei de sub capota. Oricum, cine vrea confort total, va avea la dispozitie o varianta cu propulsie hibrida, dotata cu sistem Start/Stop, tehnologia franarii regenerative si alte asemenea brasoave ecologiste.