Preocupat sa-l converteasca pe Passat la noua “religie� estetica a marcii, producatorul german era sa uite de Eos.
Tot raul spre bine: intrarea tarzie in scena a “noului� cabriolet l-a ferit de umbra lansarii celui de-al saptelea Passat, munca depusa de designerii germani beneficiind, astfel, de intreaga noastra atentie.
OK, prea multe nu sunt de spus: in conformitate cu linia stilistica actualmente suverana in Wolfsburg, Eos a abandonat fizionomia a la Polo IV in favoarea uneia asemanatoare lui Golf VI. Asta inseamna ca, in locul farurilor cu \”cearcane\”, decapotabila arboreaza un set de blocuri optice rectangulare, intercalate de o noua interpretare a calandrului “Vâ€?.
Barele de protectie si lampile stop cu diode electroluminiscente au suferit la randu-le modificari de aspect, in timp ce habitaclul se mandreste cu un nou display multifunctional si o tapiterie din piele speciala, capabila sa reflecte caldura razelor solare.
Din punct de vedere tehnic, Eos facelift ramane, in mare masura, acelasi – adica vei avea de ales intre unitati pe benzina si diesel cu patru cilindri, cu puteri intre 122 si 260 CP –, insa e de asteptat ca numarul gadget-urilor din lista cu dotari sa mai creasca putin. It’s only natural…