Gata insa cu jumatatile de masura: noul Dodge Charger este indeajuns de obscen, sclipitor si agresiv incat sa te faca sa salivezi dupa el. Si, pentru prima oara dupa multa vreme, asta NU e tot ce conteaza…
Americanii au priceput in sfarsit ca tentativa de dinamizare a unui sedan masiv (Charger este aproape la fel de lung ca un Mercedes S-Klasse) prin metodele obisnuite este insuficienta pentru a garanta succesul produsului; ca atare, pe langa acel urias calandru cromat, rotile stralucitoare si lampile stop pline-ochi cu LED-uri (164, ca sa fim mai exacti), ei au suplimentat oferta cu un tren de rulare complet revizuit, un interior demn de pretentiile europenilor si o serie de motoare, ehem, “suculente�.
Spre exemplu, noul agregat de 3,6 litri va produce 306 CP si 363 Nm sub capota lui Charger, o cifra pe care, in Europa, trebuie sa o cauti in oferta unui producator premium. Mai mult – cu ai sai 384 CP 555 Nm, marele V8 Hemi de 5,7 litri nu se va situa decat la mijlocul gamei, in conditiile in care motorul pregatit pentru noua versiune SRT va dezvolta 500 CP din 6,4 litri cilindree.
Unele lucruri nu se schimba niciodata…