Interesant este insa faptul ca, in ciuda rezultatelor bune din ultima vreme, italienii nu vor da unda verde operatiunii pana ce nu vor indeplinite trei conditii importante.
Potrivit site-ului Detroit Free Press, fiecare dintre cele trei conditii – de fapt, trei obiective – valoreaza cate cinci procente din actiunile Chrysler; cu alte cuvinte, fiecare tel atins va avea ca rezultat sporirea pachetului de actiuni cu 5%. Acestea sunt, in ordine, lansarea procesului de fabricatie a motorului MultiAir de 1,4 litri la uzina Pentastarului din Dundee, producerea unui model Chrysler cu un consum mediu de 5,9 litri/100 km (foarte probabil, un hatch compact cu logo-uri Dodge) si ameliorarea numarului de masini vandute de numarul trei american in afara granitelor tarii.
Cat despre momentul in care FIAT va avea posibilitatea sa-si mareasca cota de actiuni la 51%, sa spunem ca italienii mai au de rabdat: respectivul act nu se va putea consuma decat dupa ce Chrysler va plati datoria de 8 miliarde de $ pe care o are fata de guvernele Statelor Unite si Canadei.
Check, please…