Actualul model se plaseaza undeva la granita dintre mediu si “XXL�, insa masina care-l va inlocui va juca intr-o liga unde, cu exceptia modelelor dedicate pietei americane (Cadillac Escalade sau Infiniti QX), mai activeaza doar Audi Q7 si Mercedes GL.
Multi vor citi randurile de mai sus cu o spranceana ridicata dar, daca vor analiza atent problema, isi vor da seama ca zvonul nu este chiar de domeniul SF-ului. Ganditi-va: fiecare aparitie a unui nou X3 – OK, pana acum au fost doar doua generatii – a anuntat o crestere in dimensiuni a lui X5. Lucru normal de altfel, daca stam si ne gandim ca vechiul X3 era aproape la fel de mare ca primul X5, iar actualul X3 e la doar 21 cm de lungimea fratelui sau mai mare.
Exista inclusiv posibilitatea ca noua masina sa fie botezata X7, un indicativ deloc strain marcii bavareze: in urma cu doi-trei ani, ea a dorit sa lanseze un SUV full-size botezat astfel, dar criza petrolului si, ulterior, recesiunea economica au ucis proiectul in fasa. Poate a doua e cu noroc…