De data aceasta, avem de-a face cu un set de informatii ceva mai stufos, comunicate celor de la Road & Track de catre surse din interiorul Toyota. Le crezi sau nu, iata-le.
Asadar, Lexus GS-F nu va fi doar un sedan mai agresiv „desenatâ€?, ci si una dintre putinele masini de clasa mare non-germane capabila sa puna probleme superlimuzinelor Audi, BMW si Mercedes. Motorul V8 de cinci litri al lui IS-F va fi principal raspunzator de aceasta transformare, puterea sa urmand a ajunge la 465 CP; totusi, el ar fi avut mari probleme in fata uzinelor de forta propuse de nemti, daca inginerii japonezi nu s-ar fi gandit si la o… cura de slabire drastica.
Gratie componentelor din aluminiu si fibra de carbon, GS-F va cantari in jur de 1.680 kg, cu vreo 260 kg mai putin decat un GS 450h. Nu e de mirare ca se anticipeaza un 0-100 km/h in doar 4,5 secunde; pe de alta parte, ne-am mira daca masina asta chiar isi va face debutul in 2012…