Raportul publicatiei britanice mentioneaza discutii avansate intre cele doua parti, producatorul de masini sport urmand a se ocupa de intreg procesul de productie al superlimuzinei germane.
Ce vor castiga insularii de pe urma acestei afaceri? Nici mai mult, nici mai putin decat ultimele tehnologii Mercedes in materie de motoare, fiind bine stiut faptul ca nomenclatorul producatorului din Stuttgart este ticsit cu agregate moderne si potente.
De partea cealalta, nemtii nu vor mai fi acuzati ca fabrica o versiune mai mare si mai urata a lui Mercedes S-Klasse, iar o eventuala adaugare a unui coupe cu patru usi – gandeste-te la un Rapide dimensionat ca un Bentley Mulsanne si cel putin la fel de luxos – nu ar face altceva decat sa mareasca interesul miliardarilor pentru produsele Maybach.
Ramane de vazut cat de reusit va fi designul viitoarelor modele, insa, daca aruncam un ochi in batatura lui Aston Martin, aproape ca ne putem permite sa rasuflam usurati…