Cum-necum, prestigioasa publicatie auto germana a intrat in posesia unor informatii extrem de exacte privind dimensiunile si tehnica vedetei Porsche, care se pregateste de un spagat si mai elocvent intre conditia de supercar si cea de GT. Noua masina va fi cu 56 mm mai lunga decat cea de azi, ajungand la un total de 4,49 m. De faptul ca va fi aproape la fel de mare ca un BMW Serie 3 (4,52 m lungime are sedanul mediu bavarez) vor profita, evident, pasagerii, habitaclul urmand a se desfasura de-a lungul unui ampatament cu 10 mm mai generos. Intre timp, inaltimea masinii va scadea cu 11 mm (pana la 1,30 m), iar masa proprie se va diminua cu 20 kg.
Sub “coaja� cu design familiar, al saselea 911 va propune o platforma tehnica noua si o serie de motoare revizuite, incepand cu “baza� de 3,4 litri si 350 CP. Aceasta este cu 200 cmc mai mica decat actualul entry-level, insa dezvolta cu 5 CP mai mult; in consecinta, cel mai “slab� 911 va rezolva suta in 4,8 secunde (cu o sutime mai repede decat actualul model) si va atinge o viteza maxima de 289 km/h. Si consumul mediu de combustibil va scadea cu aproximativ 13 procente, pana la incredibila valoare de 8,5 litri/100 km.
De partea cealalta, Carrera S isi va ademenii clientii cu un motor de 3,8 litri si 400 CP (+15 CP), capabil sa accelereze masina pana la 100 km/h in numai 4,5 secunde. Si mai interesanta este insa viteza maxima, acesta fiind primul 911 non-Turbo, non-GT3/GT2 capabil sa depaseasca pragul celor 300 km/h (302 km/h mai exact). Masina va putea fi recunoscuta usor gratie setului de roti cu jante de 20 de inch, cu un inch mai mari decat cele instalate pe versiunea “basic�.
Porsche va prezenta noul 911 la editia 2011 a Salonului Auto de la Frankfurt, cand se vor fi scurs exact sapte ani de la debutul lui 997. Achtung, baby…