Elementele de design tipice break-urilor din Trollhattan, precum linia mediana amintind de o crosa de hochei si lampile stop de forma unui bloc de gheata, vor face si ele parte din reprezentatie, insa punctul culminant al acesteia va fi, fara indoiala, deschiderea uriasului portbagaj.
OK – in formatul standard, spatiul de depozitare din spatele banchetei nu este chiar atat de mare, cei 527 litri fiind inferiori “cuferelor� lui BMW Serie 5 Touring (560 de litri), Mercedes E-Klasse (695 de litri) sau chiar Volvo V70 (575 de litri); totusi, odata rabatate locurile posterioare, se creeaza un hau care l-ar multumi pana si pe Clark Griswold: 1.586 de litri.
Din punct de vedere tehnic, 9-5 SportCombi va fi virtual identic cu ruda sa in trei volume, inclusiv in ceea ce priveste gama de motorizari: balul celor pe benzina va fi deschis de un “unu-sase� turbo de 180 CP si va fi inchis de dansul pistoanelor marelui V6 de 2,8 litri si 300 CP (intre cele doua “acte� va mai evolua un 2.0 turbo de 220 CP); de partea cealalata, echipa “motorinelor� va include doua versiuni ale aceluiasi agregat de doi litri cilindree, cu puteri de 160, respectiv 190 CP.
Incheiem cu lista dotarilor optionale, care, in spiritul casei nordice, va fi lunga si interesanta. Pe langa obisnuitele “jucarele� pentru copii mari – gen faruri adaptive bi-xenon, tempomat inteligent, climatizare automata cu reglaj separat pe trei zone distincte si head-up display –, SAAB va mai pune la bataie si o serie de tehnologii dedicate “connaisseur-ilor�, precum suspensiile adaptive si, bineinteles, sistemul de tractiune integrala XWD. Doar vrei sa ajungi pe partie in siguranta, nu?