Cel putin in privinta designului.
Acest model cu un vadit stil neo-retro, are toate detaliile deja celebrului Fiat 500, iar alura lasa impresia ca designerii de la Strategic Concepts Group Studios, din Irvine, California, au aruncat un pic privirea in curtea celor de la Citroen cu al lor DS3.
Lasand rautacismele de-o parte, trebuie laudata directia orientata clar spre calitate si sportivitate, usile avand geamuri fara rama, in stilul clasic al coupe-urilor de alta data.
But there\’s more to Start than meets the eye…
Un punct forte al acestui model este motorul EcoBoost de un litru, cu trei cilindri in linie, care se lauda cu o putere maxima dezvoltata egala cu a unui motor similar cu 4 cilindri, precul si cu emisii de CO2 inferioare pragului de 100g/km.
Pentru a pastra linia ecologista, specialistii Ford au cuplat micul motor la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte.
Un alt punct forte este sistemul MyFord Mobile care permite conectarea unui smartphone la sistemul multimedia din dotare, fara a fi nevoie de operatiuni suplimentare.
Totul se transfera catre displayul central de 6 inci, iar comenzile pot fi actionate vocal.
Pentru amatorii de SMS apare si prima veste proasta: MyFord Mobile dezactiveaza automat functia de trimitere a mesajelor text…
O alta inovatie vine din partea structurii de rezistenta a acestui mic Ford, care este creata utilizand o tehnologie hibrida ce permite folosirea aliajelor de aluminiu si a otelului pentru a crea o celula de siguranta ultra-rigida.
Panourile caroseriei sunt create din materiale compozite deformabile, pre-colorate in timpul fabricatiei, reciclabile 100%.
Desi intra pe un drum batatorit de altii, atat in privinta designului cat si in privinta motoarelor ecologice, Ford pare sa aiba o reteta castigatoare si va oferi cu siguranta mari surprize in viitorul apropiat.