Comparativ cu alti monstri creati in laboratoarele din Bottrop, 700 Biturbo nu este atat de fioros, iar motivul este chiar motorul. Din cate am auzit, V8-ul de 6,2 litri, creatie 100% a tunerului oficial Mercedes, nu este atat de solid incat sa permita o schimbare din radacini a structurii; ca atare, Brabus a trebuit sa se multumeasca “doar� cu instalarea a doua turbocompresoare.
In final, a rezultat o putere de 700 CP si un cuplu maxim de 850 Nm, suficient pentru ca GT-ul cu doua locuri sa inregistreze performante de supercar: 0-100 km/h in 3,7 secunde, 0-200 km/h in 10,2 secunde si viteza maxima de 340 km/h.
Ar mai fi trebuit sa spunem cate ceva despre kit-ul de caroserie proiectat in tunelul de vant, uriasele roti cu jante Monoblock (20 de inch pe fata, 21 de inch pe spate) si kit-ul de suspensie sugerat de Bilstein (ce coboara garda la sol cu 30 mm); totusi, credem ca ai deja suficiente motive ca sa nu uiti de standurile tunerilor prezenti la Geneva…