Cum ar fi un job bine platit, care sa-ti permita, la anul, achizitionarea unei Alfa Romeo 4C.
Ai citit bine: frumusetea cu doua locuri, tractiune spate si motor central la care te holbezi de vreo cinci minute incoace isi va face debutul pe piata mondiala in 2012. Iar, in acel moment, Porsche Cayman & Co. va avea o imensa problema.
Chiar daca aduce un pic cu Lotus Elise, 4C este imposibil de draguta si, la cei nici patru metri lungime (ampatament sub 2,4 metri), se anunta mai agila decat o jucarie radiotelecomandata. OK, este foarte probabil ca versiunea de serie sa nu aiba o caroserie din aluminiu si fibre din carbon (gratie lor, conceptul are sub 850 kg), insa superbul motor turbo de 1750 cmc si transmisia cu dublu ambreiaj vor figura negresit pe fisa tehnica.
Intre timp, 4C ne mai incanta cu o acceleratie 0-100 km/h in sub cinci secunde, o viteza maxima de peste 250 km/h si o distributie a maselor care ne da lacrimile: 40% pe puntea fata, 60% pe puntea spate. Daca nici asta nu merita sa dormi la birou pentru o promovare, nu mai stim ce altceva…