Iar Rolls-Royce 102EX exact asta nu e.
In primul rand, e un Phantom cu o statueta ridicola pe capota. In varianta iluminata, Spirit of Ecstasy e mai kitschoasa decat pestele de sticla de pe comoda. Cu tot cu mileu. Dar nu asta e problema, ci faptul ca o masina imensa, cu un prestigiu egal cu cel al palatului Buckingham, trebuie bagata in priza. Exact ca un aspirator.
Sigur, performantele sistemului de propulsie – alcatuit din doua motoare electrice ce dezvolta, impreuna, 394 CP si 800 Nm – sunt rezonabile, mastodontul accelerand pana la 100 km/h in “sub opt secunde�; totusi, avand in vedere ca raza de actiune este de maximum 200 km, nu vei ajunge prea curand, prea departe. Si inca nu am mentionat partea cea mai delicata: cu un incarcator trifazic, bateria de 75 kWh are nevoie de opt ore pentru a se incarca, iar cu unul monofazic – 20 de ore.
Ne gandim ca cine are rabdare sa astepte atat, are rabdare sa apara si o limuzina electrica mai reusita…