Numele sau este LF-A Nurburgring Package si, daca-ti face cu ochiul si dispui de fonduri, ai face bine sa te grabesti: doar 50 de exemplare vor fi fabricate.
Cu alte cuvinte, kit-ul tehnico-stilistic va fi implementat pe doar 50 din cele 500 de unitati LF-A programate, insa propunerea japonezilor merita o cursa contra-cronometru impotriva vecinul milionar: caroseria cu elemente aerodinamice din CFRP (spoilere, “buze� deportante si eleron fix) ascunde un motor cu 10 CP mai puternic decat V10-le “normal� (asadar, 562 CP) si un tren de rulare cu suspensii intarite.
Masina sta cu 10 mm mai jos decat un LF-A obisnuit si are o cutie de viteze ce schimba cu 0,15 secunde mai repede, iar daca mai socotim si setul de gume ultraaderente, atunci e limpede ca avem in fata ochilor o japoneza a naibii de speciala. Nu ca Yoko Ono, dar pe-aproape…