Acum insa, datele problemei sunt cu totul altele: noua marca “i� nu este nici vreo achizitie noua, nici o producatoare de masini obisnuite; cu toate astea, BMW se asteapta la obisnuitul succes.
Precum bine stii deja, i3 – cunoscut anterior drept “Proiectul Megacity� – si i8 – supecar-ul hibrid derivat din conceptul Vision EfficientDynamics – sunt modelele alese pentru a alcatui gama unei divizii auto extrem de avansate tehnologic. Cel dintai mentionat in fraza anterioara isi va consuma debutul oficial undeva in 2014 si, in ciuda unui pret anticipat la peste 40.000 de euro, are un target anual de vanzari de 30.000 de unitati. Cifra nu este inventata peste noapte, ci este un rezultat al obiectivului de a egala numarul de versiuni de top MINI pe care… BMW doreste sa le vanda in aceeasi perioada.
Ambitii mari, chiar si in conditiile unei piete iesite din recesiune, dar, pe de alta parte, nu e mai putin adevarat ca masina se anunta una foarte speciala…