Bineinteles, asta nu s-ar fi intamplat in veci fara interventia celor de la Edo Competition.
Pe dinafara, cu exceptia discretului kit aerodinamic, nu sunt multe diferente intre masina lui Edo si cea de serie; odata ridicata capota, insa, incepi sa-ti dai seama de ce supercar-ul din imagini a fost botezat “LP750�. Marele agregat V12 are un sistem de admisie special dezvoltat de tunerul german, ce include galerii de admisie cu traseu modificat si filtre de aer sport. Evacuarea este la randul ei noua si include componente tratate cu plasma, in timp ce computerul de management se supune unor directive noi.
Una peste alta, “antrenamentul� lui Edo au obligat inima de metal cu 48 de valve sa dezvolte 750 CP si 740 Nm, buni pentru o acceleratie 0-100 km/h in 3,1 secunde, una 0-200 km/h in 9,7 secunde si o viteza maxima de 365 km.
Edo Competition spune despre aceasta masina ca este cel mai rapid Murcielago din lume; i-am da dreptate, daca n-ar exista “gasca nebuna� a lui Heffner Performance.