Modelul este oferita in doua versiuni de motorizare, 640i si 650i, pretul de baza fiind stabilit la 72.050 de euro fara TVA.
In afara liniilor seducatoare – designul, rasplatit cu premiul „red dot design“, a fost semnat de catre Jochen Paesen –, luxosul cabriolet ofera tot ce are mai bun BMW in „magazia“ tehnolgica, incluzand aici motoarele TwinPower Turbo (cu sase cilindri in linie, respectiv opt cilindri in „V“), transmisia automata cu opt trepte, directia integrala, head-up display-ul full-color si ecranul flat-screen pentru sistemul de infotainment.
Cei care vor alege versiunea de baza, echipata cu motorul L6 biturbo de trei litri cilindree, vor avea la dispozitie 320 CP si 450 Nm intre 1.300 si 4.500 rpm, gratie carora vor putea ajunge repejor la „suta“: 5,7 secunde. Viteza maxima este limitata, ca de obicei la 250 km/h, „necaz“ de care nu vor scapa nici clientii lui 650i; pe de alta parte, acestia vor demonstra superioritatea alegerii facute in oricare alta ocazie, gratie celor 407 CP si 600 Nm pusi la dispozitie de V8-ul cu cilindreea de 4,4 litri.
E adevarat, masina nu va fi pentru oricine: 650i costa minimum 83.600 de euro fara TVA…